Hvorfor arbejde med B2B-branding i digitaliseringens tidsalder?

  • Midt i en tid, hvor alle taler om digital transformation, er B2B-brandet varmere end nogensinde før blandt stærke B2B-virksomheder.
  • Det store ”why” er kommet øverst på agendaen i bestyrelseslokalet, og det er blevet både legitimt og forventeligt, at din virksomhed har andet på hjerte end produktet.
  • Seminaret tager et meget konkret afsæt i arbejdet med B2B-virksomhedens ”why” og sætter ord og formel på, hvordan man kommer videre i arbejdet med sit brand, så det ikke blot ender som et skrivebordsdokument, en brandfilm og flotte plakater med værdier på væggen.

Brand-arbejde er positioneringssarbejde
Brand-arbejdet er ikke et spørgsmål om indpakning. Det er et spørgsmål om at indtage en unik position i sit marked, så kunderne vælger dig over konkurrenten. Brandarbejdet handler om at skabe loyalitet og forretning, og det er både udfordrende og indbringende. 

Læs mere og tilmeld dig her.