Fasthold kunder og sælg mere med NPS

Dette godmorgen-møde handler om, hvordan du bruger NPS-metoden i praksis, og hvordan du får optimalt udbytte af din loyalitetsløsning. Vi fortæller om, hvordan du kan gå fra at måle til at handle, og hvordan du får en operationel loyalitetsløsning, så du både kan fastholde kunder og skabe mersalg.

Mange virksomheder får ikke sat strøm til deres loyalitetsmålinger, og de får derfor ikke handlet på eller systematiseret den feedback, som deres kunder giver dem.  

Mange kundeundersøgelser ender derfor som en død rapport.

Med NPS-metoden kan du finde frem til de huller, der forringer kundeoplevelsen, skabe dialog med dine kunder og forbedre dit produkt eller ydelse – i sidste ende skaber du derfor øget kundetilfredshed og øget salg. 

Det tager du med dig hjem

  • Indsigt i, hvad NPS-metoden går ud på, og hvordan metoden kan måle på kundeloyalitet.
  • Viden om, hvordan du kommer i gang med NPS og arbejder operationelt med dine kundedata.
  • Indblik i, hvordan andre virksomheder har anvendt NPS til at forbedre deres service.
  • Et overblik over, hvordan dashboards til NPS-rapportering kan se ud og, hvordan du følger op på dine kunders feedback.

Målgruppe
Direktører, marketingchefer, salgschefer, kundeservicechefer og forretningsudviklere.

Læs mere og tilmeld dig her.