Hvorfor arbejde med B2B-branding i digitaliseringens tidsalder?

Midt i en tid, hvor alle taler om digital transformation, er B2B-brandet varmere end nogensinde før blandt stærke B2B-virksomheder.

Det store ”why” er kommet øverst på agendaen i bestyrelseslokalet, og det er blevet både legitimt og forventeligt, at din virksomhed har andet på hjerte end produktet.

Seminaret tager et meget konkret afsæt i arbejdet med B2B-virksomhedens ”why” og sætter ord og formel på, hvordan man kommer videre i arbejdet med sit brand, så det ikke blot ender som et skrivebordsdokument, en brandfilm og flotte plakater med værdier på væggen.

Brand-arbejde er positioneringssarbejde
Brand-arbejdet er ikke et spørgsmål om indpakning. Det er et spørgsmål om at indtage en unik position i sit marked, så kunderne vælger dig over konkurrenten. Brandarbejdet handler om at skabe loyalitet og forretning, og det er både udfordrende og indbringende. 

På seminaret får du svar på:

  • Hvordan er sammenhængen mellem brandet og virksomhedens andre udfordringer, som fx digital transformation, rekruttering af specialiseret arbejdskraft og udvikling af genialt content.

  • Hvad gør man – helt konkret – når brandfortællingen er skrevet, og det er tid til at aktivere brandet?

  • Hvad gør andre virksomheder – også dem, der ikke har budgetter i Volvo-størrelsen.

  • Hvordan har brandet og aktiveringen af dette været en game-changer for én af landets stærkeste Business Intelligence og data-virksomheder?

Målgruppe
Mellemstore og store danske virksomheder, der opererer på internationale markeder og har professionelle marketingafdelinger.

Aktører
Seminaret afvikles af Pravda Home of Business Brands®. Pravda er én af landets førende og mest prisvindende B2B-brandbureauer.

Læs mere og tilmeld dig her.