Konflikter med kunder som følge af COVID-19

Hjælp dine medarbejdere med at håndtere konflikter med kunder i en coronatid. Du får HR- og ledelsesmæssige råd til at forebygge og håndtere svære situationer – bl.a. i relation til de nye retningslinjer.

I mødet med kunden sker det desværre nogle gange, at dialogen udvikler sig til en konflikt. Som følge af COVID-19 er der indført retningslinjer, du skal sikre, bliver overholdt. Samtidig kan der være kunder, der enten ikke er enige i, hvad retningslinjerne går ud på, eller som er utilfredse med dem. Det kan nemt føre til en konflikt.

Kunden kan blive vred og føle sig uretfærdigt behandlet, hvilket kan komme til udtryk i en adfærd, som kan være svær at takle for en medarbejder. Det kan handle om brugen af mundbind, afstand, kø, overholdelse af hygiejneregler eller andre utilfredsheder fra kundens side.

På dette webinar sætter vi fokus på konflikter med kunder samt på værktøjer til, hvordan du som leder eller HR-ansvarlig kan hjælpe dine medarbejdere med at takle konfliktfyldte sammenstød med kunder.

Vi vil bl.a. belyse:

  • Hvordan du hjælper medarbejderen til at takle den svære situation.
  • Hvordan jeres virksomhed kan forebygge konflikter med kunder pga. COVID-19.
  • Hvad medarbejderen gør i den konkrete situation.
  • Hvad du skal være opmærksom på at gøre efter konflikten.

Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have gode råd til at hjælpe dine medarbejdere til at takle voldsomme konflikter med kunder.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret på afviklingsdagen.

Læs mere og tilmeld dig her.